Reklama mat tanecznych to projekt, który realizowaliśmy w kilku lokacjach, z kilkoma aktorami i choreografią taneczną. Rezultatem był film, którego klient użył jako reklamy w nadchodzący Black Friday.

Idea była następująca – klient chciał pokazać, że maty taneczne (jeśli kojarzysz gry ze strzałkami, w których rytmicznie trzeba nadeptywać na panele na podłodze – to jest dobry trop) są dla młodych aktywnych ludzi, którzy chcą zrelaksować się po ciężkiej pracy.

Stworzyliśmy koncepcje trzech filmów, gdzie pokazaliśmy pierwszy etap – pracę w ujęciach statycznych, desaturowane (obniżone nasycenie kolorów), zamykając bohaterkę w ciasnych kadrach. Podczas powrotu bohaterki do domu, kolory wracają, pojawiają się kolorowe światła, ruch w każdym ujęciu, również kamera jest w ruchu we wszystkich ujęciach tanecznych.

Po akceptacji scenariusza i storyboardu, wybranego utworu (z serwisu artlist.io – który polecamy) i zdjęć lokacji – fantastyczny osiedlowy salonik fryzjerski – zaczęliśmy nagrania. Pół dnia przeznaczyliśmy na część fryzjerską, pół na fragmenty taneczne w studyjnym otoczeniu.

Oprócz filmu 45 sekund, przygotowaliśmy dla klienta skrót z animacjami, aby mógł pochwalić się rezultatami w mediach społecznościowych i na stronie www.

Scenariusz i storyboard do reklamy mat tanecznych. Koniecznie porównaj z filmem!