Animacje
Animacje to dobry sposób na pokazanie danych, logotypów oraz sposób działania usług i produktów. Przedstawianie tych elementów za pomocą ruchomych grafik wzbogaca każdą prezentację i film.
Animacje intro i outro
Logotyp to ważny element identyfikacji wizualnej każdej organizacji. Filmy publikowane przez firmę na oficjalnym kanale YouTube czy fanpage Facebook będą wyglądały bardziej profesjonalnie z czołówką i końcówką. Czołówka czyli intro to rozpoczynająca film animacja rozwijającego się pod muzykę logotypu. Końcówka to animowane logo plus pojawienie się danych kontaktowych, np. firmowego adresu www.
Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.
Animowane intro do cyklu produktów
Animowaną czołówkę mogą mieć też cykle wydarzeń czy serie internetowe. Może składać się z ujęć poprzednich odcinków, zdjęć i filmów z banków stockowych, a także animacji motywów graficznych klienta. Prezentujemy dwa wybrane przykłady.
Cykl koncertów dla dzieci w Filharmonii Nardowej w Warszawie. Z FN współpracujemy od 2014, co roku tworząc animacje do 12-15 koncertów.
Animacje danych i infografik
Dane firmowe – wyniki sprzedaży, ilość klientów, liczbę uczestników eventu a nawet raport CSR – można pokazać w formie nieruchomego slajdu. O ile jednak ciekawiej będzie pokazać dynamicznie rozwijającą się animację. Ożywi to każde spotkanie zarządu oraz zrobi niezapomniane wrażenie na inwestorach i klientach.
Explainer, czyli wyjaśnienie działalności biura księgowego MKG
Animacja Raportu CSR dla Carlsberg
Przykładowe sposoby pokazania danych, na obrazie, ze śledzeniem ruchu postaci.
Animacja zaproszenia video dla Decoroom
Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.
Explainer czyli film wyjaśniający
Czy masz produkt lub usługę, której używanie może być niejasne? Nie pozostawiaj klientów bez wiedzy jak działają Twoje produkty lub usługi!
Jak uruchomić i skonfigurować Twoją aplikację? Jak konserwować Twoją maszynę? Co zrobić kiedy natrafimy na problem? Na tego typu pytania można odpowiedzieć za pomocą filmu animowanego.
Film typu explainer umieszczamy na stronie internetowej, w social mediach (facebook, youtube, linkedin, instagram) lub na landing page naszego produktu lub usługi.
Klienci chętniej kupują to co rozumieją. Dzięki temu mają poczucie kontroli nad swoim produktem, a dział kontaktowy Twojej firmy ma mniej zapytań o jego obsługę.
Przykład: Janek wpisał w Google: „Jak obsługiwać kosiarkę?”. YouTube jest powiązany z Google, więc film o podobnym tytule wyświetlił mu się w wynikach wyszukiwania. „Lepiej obejrzeć 3-minutowy film niż czytać wiele stron instrukcji”, pomyślał Janek i kliknął. Po obejrzeniu filmu Janek zrozumiał jak działa ten model kosiarki i na co zwrócić uwagę przy zakupie. I wtedy zauważył w opisie Twojego filmu link do sklepu internetowego. Kliknął, porównał parametry i kupił. Podczas użycia kosiarki wraca czasami do filmu, aby przypomnieć sobie jak wymienia się pojemnik czy czyści ostrza. Janek jest zadowolony z zakupu i będzie polecał ten sklep.
Dodatkowa korzyść z filmów na kanale YT to pasywne i darmowe przyciąganie klientów na Twoją stronę www przez adnotacje.
Pakiet streamingowy
Żyjemy w erze spotkań online, czasami wiele razy dziennie. Kilkoma prostymi sposobami możesz poprawić wygląd kadru w oknie Zoom, Skype lub innego komunikatora. Animacje podniosą profesjonalny wygląd Twojego spotkania, webinaru czy streamingu na jeszcze wyższy poziom. W pakiecie streamingowym otrzymasz cztery rodzaje animacji Full HD spersonalizowane dla Twojej firmy.
- intro logo (6-7s)
- belka z podpisem (lower third, 10s)
- plansza tytułowa z animacją (20s)
- przejście między scenami (stinger, 2s)
Animacje tworzone są od podstaw na podstawie kolorów, fontów i kształtów księgi znaku klienta. W przypadku braku księgi znaku, dobierzemy kolory z logo i doradzimy wybór odpowiedniego fonta.
Nawet jeśli samodzielnie nagrywasz i montujesz filmy, możesz zwiększyć ich wartość dodając animacje. Elementy animowane będą nadawały się do użycia w takich programach jak OBS (Open Broadcast Studio), Adobe Premiere, Davinci Resolve, Adobe After Effects i wielu innych. Część plików będzie w formacie Quicktime .mov ze względu na przezroczystość – dzięki temu będzie można bez problemu nałożyć animacje na nasz film w montażu.
Parametry plików animacji:
- intro i plansza (.mp4 H.264) 1920×1080 px
- belka i przejście (.mov Quicktime) 1920×1080 px
Content do social media
Content do mediów społecznościowych potrzebny jest niemal codziennie. Niezależnie czy Twoja firma komunikuje się z klientami poprzez Facebook, YouTube, LinkedIn czy Instagram – we wszystkich tych platformach ruchome obrazy przyciągną więcej widzów niż nieruchome zdjęcia.
Proponujemy pakiety zaczynające się od 4 publikacji miesięcznie (średnio jedna na tydzień). Obsługujemy wszystkie formaty mediów społecznościowych oraz wiemy jak zwrócić uwagę od pierwszych sekund animacji. Poniżej kilka filmów z naszje współpracy z amerykańską firmą GLD, produkującą ekskluzywną biżuterię dla raperów.
Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.