Filmy eksperckie

Wypowiedzi ekspertów przekazują wiedzę merytoryczną i edukują Twoich klientów. Jednocześnie budują wizerunek marki i pozwalają łatwo odnaleźć firmę w internecie.

Ty masz wiedzę – my potrafimy ją pokazać!

Proponujemy cykliczne filmy eksperckie. Mają one trzy podstawowe cele:
Filmy eksperckie pozwalają zbudować wizerunek eksperta.

zbudować autorytet eksperta

Filmy eksperckie dają wiedzę w małych porcjach

dać wiedzę w małych porcjach

Filmy eksperckie generują popyt na dłuższe szkolenia

generować popyt na usługę

Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.

Eksperci z firmy coachingowej opisują zespół, model współpracy z klientem i filozofię firmy. Film na stronę www.

Ekspertka od home stagingu w Mzuri opowiada o kaucji przy wynajmie mieszkań. Film ekspercki na kanał YouTube.

Jak często publikować?

Filmy eksperckie warto publikować w regularnych odstępach czasu, aby widzowie regularnie nas odwiedzali. Według naszego doświadczenia warto umieszczać minimum 4 a maksimum 8 krótkich filmów w miesiącu (1-2 razy tygodniowo). Większa ilość filmów może zostać odebrana jako nachalna, natomiast filmy emitowane rzadziej niż raz w tygodniu mogą świadczyć o niskim zaangażowaniu.

YouTube, Instagram czy Facebook?

Warto rozważyć wielotorowe publikowanie filmów eksperckich, np. w każdy wtorek publikujemy dłuższy film na YouTube, wcześniej w poniedziałek wrzucamy jego zajawkę (30 sek) na Instagrama, a w ostatni piątek miesiąca robimy webinar live poprzez fangape na Facebooku. Filmy z YouTube’a są wstawiane na stronie www dziale Baza wiedzy, aby klienci googlujący firmę poznali nasz styl działania.

Ile powinny trwać?

Filmy eksperckie mają przekazywać małe porcje przydatnej wiedzy. Biorąc pod uwagę badania uważności w internecie, taki film powinien trwać nie dłużej niż 10 minut, a idealnie ok 5 minut. Pierwsze 7 sekund warto przeznaczyć na wstęp przykuwający uwagę, później czołówka z animowanym logo, a później pigułka wiedzy. Na koniec można pokusić się o śmieszne ujęcie i animowane zakończenie z adresem www lub innym kontaktem do firmy.

Gdzie umieszczać filmy eksperckie?

  • firmowa strona www
  • Facebook fanpage (krótkie treści i zajawki dłuższych filmów)
  • Instagram oferuje 1-minutowe wideo (krótkie porcje wiedzy)
  • Snapchat (materiały ulotne, których nie można pokazać przez zwykłe kanały np. ze względu na umowy o poufności)
  • firmowy kanał YouTube lub Vimeo (baza wiedzy, filmy wizerunkowe)
  • firmowy newsletter (krótkie porcje wiedzy, releacje z eventów)
  • platformy crowdfundingowe, np. Kickstarter, Indiegogo
  • firmowe wydawnictwa, książki, broszury – link do filmu przez kod QR
  • ekran na stoisku firmowym na targach i innych eventach

Doradca kredytowy Daniel Łupiński zaprasza klientów do kontaktu – wizytówka video na LinkedIn

Szkoleniowiec Dawid Mioduszewski stworzył wizytówkę video na LinkedIn,  która używana jest do rozpoczęcia rozmów z klientami

symbole-mikroporty-203×240

Dźwięk w naszych produkcjach nagrywamy za pomocą bezprzewodowych mikroportów marki Sennheiser i Rode – to topowy jakościowo sprzęt używany w telewizji i filmie. Dzięki temu mamy najlepszą możliwą jakość.

filmy-eksperckie-teleprompter

W razie potrzeby przy nagraniu większej ilości materiałów proponujemy użycie telepromptera. Oferujemy szkolenie z użycia promptera. Mamy sprzęt i aplikację, która przewija tekst, aby mówca mógł skupić się na przekazie i energii, a nie pojedynczych słowach.

filmy-eksperckie-scenariusz

Wspólnie z klientem przygotowujemy scenariusze filmów, tak, aby wartościowe merytorycznie informacje zaprezentować w ciekawy dla widza sposób. W ten sposób jeszcze przed nagraniami wiemy, czego się spodziewać i jak planować działania.

Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.

Ekspert opisuje cechy replik ASG. Cykl filmów wspiera sprzedaż w sklepie internetowym. Opublikowano na kanale YouTube klienta.

Reklama zdrowych przekąsek i diety stworzona z aktorką/influencerką. Opublikowano na kanale YouTube klienta.

Dlaczego mamy świetną jakość?

Aby uzyskać najlepszą jakość, filmy eksperckie nagrywamy z dwóch kamer, aby dynamicznie zmontować ujęcia mówiącej osoby. Ujęcia będą przeplatane, aby nie znudzić widza, a także zamaskować drobne pomyłki mówcy. Przenosząc się do kolejnego ujęcia unikamy „skoku” w montażu. Do ujęć często dodajemy animacje takie jak plansze tematyczne, animacje danych czy belki z nazwiskami prelegentów.

filmy-eksperckie-kadr-daleki

Ujęcie A – plan amerykański, czyli sylwetka do kolan

filmy-eksperckie-kadr-bliski

Ujęcie B – plan półzbliżenie, czyli sylwetka do klatki piersiowej

Ekspert opowiada o kursach SEO jakie przygotowała jego firma. Materiał emitowany na stronie i w social mediach klienta.

Wywiad z ekspertką z firmy Cloudity. Materiał emitowany na stronie i w social mediach klienta, głównie w celach rekrutacyjnych na LinkedIn.

Jak działamy?

Najważniejszy etap to planowanie. Spotykamy się z klientem, ustalamy potrzeby i wyzwania, a później proponujemy rozwiązania. Czasami to seria webinarów, czasami filmy eksperckie, czasami animowane prezentacje. Przygotowujemy scenariusz. Podpisujemy umowę, ustalamy lokacje, dobieramy sprzęt i planujemy harmonogram działań. Często też pomagamy klientom odnaleźć się przed kamerą poprzez serię konkretnych szkoleń z autoprezentacji. Kiedy poznamy Twoje potrzeby, realizacja będzie sprawna i bezproblemowa, a Ty szybko otrzymasz zamówiony film.

filmy-eksperckie-dzialamy-300×300

Pobierz ofertę filmów eksperckich w pdf

Pobierz naszą ofertę filmów eksperckich i pokaż ją swoim klientom! Bazujemy na rekomendacjach.

Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.