Filmy eksperckie
Wypowiedzi ekspertów przekazują wiedzę merytoryczną i edukują Twoich klientów. Jednocześnie budują wizerunek marki i pozwalają łatwo odnaleźć firmę w internecie.
Ty masz wiedzę – my potrafimy ją pokazać!
zbudować autorytet eksperta
dać wiedzę w małych porcjach
generować popyt na usługę
Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.
Ekspertka od home stagingu w Mzuri opowiada o kaucji przy wynajmie mieszkań. Film ekspercki na kanał YouTube.
Jak często publikować?
YouTube, Instagram czy Facebook?
Ile powinny trwać?
Gdzie umieszczać filmy eksperckie?
- firmowa strona www
- Facebook fanpage (krótkie treści i zajawki dłuższych filmów)
- Instagram oferuje 1-minutowe wideo (krótkie porcje wiedzy)
- Snapchat (materiały ulotne, których nie można pokazać przez zwykłe kanały np. ze względu na umowy o poufności)
- firmowy kanał YouTube lub Vimeo (baza wiedzy, filmy wizerunkowe)
- firmowy newsletter (krótkie porcje wiedzy, releacje z eventów)
- platformy crowdfundingowe, np. Kickstarter, Indiegogo
- firmowe wydawnictwa, książki, broszury – link do filmu przez kod QR
- ekran na stoisku firmowym na targach i innych eventach
Doradca kredytowy Daniel Łupiński zaprasza klientów do kontaktu – wizytówka video na LinkedIn
Szkoleniowiec Dawid Mioduszewski stworzył wizytówkę video na LinkedIn, która używana jest do rozpoczęcia rozmów z klientami
Dźwięk w naszych produkcjach nagrywamy za pomocą bezprzewodowych mikroportów marki Sennheiser i Rode – to topowy jakościowo sprzęt używany w telewizji i filmie. Dzięki temu mamy najlepszą możliwą jakość.
W razie potrzeby przy nagraniu większej ilości materiałów proponujemy użycie telepromptera. Oferujemy szkolenie z użycia promptera. Mamy sprzęt i aplikację, która przewija tekst, aby mówca mógł skupić się na przekazie i energii, a nie pojedynczych słowach.
Wspólnie z klientem przygotowujemy scenariusze filmów, tak, aby wartościowe merytorycznie informacje zaprezentować w ciekawy dla widza sposób. W ten sposób jeszcze przed nagraniami wiemy, czego się spodziewać i jak planować działania.
Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.
Reklama zdrowych przekąsek i diety stworzona z aktorką/influencerką. Opublikowano na kanale YouTube klienta.
Dlaczego mamy świetną jakość?
Aby uzyskać najlepszą jakość, filmy eksperckie nagrywamy z dwóch kamer, aby dynamicznie zmontować ujęcia mówiącej osoby. Ujęcia będą przeplatane, aby nie znudzić widza, a także zamaskować drobne pomyłki mówcy. Przenosząc się do kolejnego ujęcia unikamy „skoku” w montażu. Do ujęć często dodajemy animacje takie jak plansze tematyczne, animacje danych czy belki z nazwiskami prelegentów.
Ujęcie A – plan amerykański, czyli sylwetka do kolan
Ujęcie B – plan półzbliżenie, czyli sylwetka do klatki piersiowej
Wywiad z ekspertką z firmy Cloudity. Materiał emitowany na stronie i w social mediach klienta, głównie w celach rekrutacyjnych na LinkedIn.
Jak działamy?
Najważniejszy etap to planowanie. Spotykamy się z klientem, ustalamy potrzeby i wyzwania, a później proponujemy rozwiązania. Czasami to seria webinarów, czasami filmy eksperckie, czasami animowane prezentacje. Przygotowujemy scenariusz. Podpisujemy umowę, ustalamy lokacje, dobieramy sprzęt i planujemy harmonogram działań. Często też pomagamy klientom odnaleźć się przed kamerą poprzez serię konkretnych szkoleń z autoprezentacji. Kiedy poznamy Twoje potrzeby, realizacja będzie sprawna i bezproblemowa, a Ty szybko otrzymasz zamówiony film.
Pobierz ofertę filmów eksperckich w pdf
Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.