Jak pracujemy?
Zajmujemy się szeroko rozumianą realizacją krótkich form filmowych. Tworzymy głównie filmy eksperckie, ale na koncie mamy również teledyski, reklamy, animacje, dokumentację eventów, wywiady. Działamy w całej Polsce.
Kompleksowo dbamy o wszystko – od scenariusza, stylizacji, poprzez oświetlenie i nagranie, do montażu i kolorowania klipu.
Przy większych projektach dobieramy współpracowników z naszej bazy sprawdzonych ekspertów. Ujęcia z drona, film 360 stopni, realizacja na 4 operatorów, live streaming? Nie ma problemu, działamy w zgranej ekipie, której skład zmieniamy w zależności od projektu.
Zapytaj co możemy dla Ciebie zrobić.
Cztery kroki do dobrego filmu
Przygotowanie
Wraz z klientem tworzymy scenariusz. Klient zajmuje się częścią merytoryczną, a my sposobem prezentacji w filmie.
Nagranie
Nagranie materiału to etap najważniejszy. Tu dbamy, aby wszystko wyglądało pięknie i zgodnie ze scenariuszem
Montaż
Montaż, szczególnie krótkich form (teledysk, klip na facebooka) ma ciekawie pokazać projekt, prowadząc widza przez film.
Postprodukcja
Postprodukcja to np. kolorowanie filmu, dodanie animacji, napisów, muzyki, lektora, plansz, slajdów, intro z animowanym logo.
Co przygotować do nagrania filmu eksperckiego?
Film ekspercki to prezentacja wiedzy w krótkich porcjach. Jest to doskonała okazja do promocji firmy nie poprzez nachalną sprzedaż, ale przez wiedzę ekspercką. Systematyczne publikacje w mediach społecznościowych konsekwentnie budują wizerunek firmy. Oto co warto przygotować:
- tekst mówiony trwający od 30 s do 2 min napisany pełnymi zdaniami – warto poćwiczyć czytanie na głos przez kilka dni przed nagraniem, nagrać swoją wypowiedź telefonem – im więcej przygotowań tym krótszy czas nagrania (i niższa cena)
- warto pokazać trzy cechy wyróżniające biznesu (elastyczna oferta, ceny, atrakcyjna lokalizacja, doświadczenie, zespół, nowoczesne biuro, prestiżowi klienci, długoletnia tradycja, etc.) – my pomożemy ubrać je w odpowiednie ujęcia
- logo w postaci wektorowej do animacji na początek filmu – logo powinno mieć rozszerzenie .pdf, .ai, .eps, .cdr
- opinie 1-3 klientów, współpracowników. Każdy powinien przygotować 2-3 zdania na temat naszej firmy (jak się układa współpraca, co docenia w naszej firmie, co zyskał dzięki nam) – można zaprosić klientów na nagranie
- wszystkie filmowane osoby powinny tego dnia szczególnie zadbać o: makijaż, włosy, ubranie – unikajmy prążków i drobnych wzorów na odzieży, kamera ma z nimi problem
- lokal firmy powinien być dokładnie posprzątany, a zbędne rzeczy schowane – oczyszczamy kadr
Prążki
Biżuteria
Telefon
Slajdy
Czyste biuro
Wektorowe logo
Napisy w filmie
Statystyka Facebooka głosi, że 80% filmów jest oglądanych bez dźwięku – na spotkaniach, w transporcie miejskim, w pracy. Znaczy to, że dodając napisy do swojego filmu, zwiększasz jego widoczność na Facebooku czterokrotnie.
Napisy najlepiej dodać w filmie na stałe, chyba, że jest plan, aby tłumaczyć je na inne języki. W różnych mediach społecznościowych różnie wyglądają opcje dodawania napisów, dlatego lepiej dodać je na stałe. Serwisy YouTube i Facebook umożliwiają dodawanie plików .srt jako napisów do filmów.
- Spisanie tekstu ze słuchu (audio transkrypcja)
- Podzielenie napisów na fragmenty, które czytelnie mieszczą się w oknie
- Synchronizacja z wypowiedziami w filmie
Tworzenie napisów do filmu to dość żmudny proces i póki co nie da się go zrobić automatycznie. Jest też możliwość tłumaczenia napisów na większość języków świata – współpracujemy z doskonałym i szybkim biurem tłumaczeń.
Napisz o swoim pomyśle, a my umówimy spotkanie, zbadamy Twoje potrzeby i znajdziemy rozwiązanie.